TELEFON
785 326 389
Szanowni Państwo
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko - Własnościowej ODRA w Świnoujściu informuje, iż z dniem 16.09.2025r uruchomione zostaną dostawy ciepła do lokali znajdujących się w zasobach Spółdzielni.
Prezes Zarządu Spółdzielni
Krzysztof Szpytko
Szanowni Państwo.
W nawiązaniu do stosowanego w Spółdzielni równoważnego czasu pracy oraz wydanego w związku z tym Zarządzenia Prezesa Zarządu Nr 20/2024 z dnia 12.12.2024r uprzejmie informujemy, że w dniu 26.09.2025r Spółdzielnia będzie czynna w godz.7.00 -13.00.
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.
Z poważaniem
Prezes Zarządu Spółdzielni
Krzysztof Szpytko
Szanowni Państwo
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej L-W ODRA w Świnoujściu uprzejmie informuje, iż zakończona została Lustracja Spółdzielni przeprowadzona przez Krajowy Związek Rewizyjny Spółdzielni Mieszkaniowych.
Lustracja obejmowała lata 2021-2023r i prowadzona była przez Lustratora Związku Panią Janinę Boncler- Starecką.
Po zakończeniu Lustracji sporządzony został Protokół, który dostępny jest dla członków w Biurze Spółdzielni.
Z poważaniem
Prezes Zarządu Spółdzielni
Krzysztof Szpytko
Szanowni Państwo.
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej ODRA w Świnoujściu uprzejmie przypomina, że zgodnie z § 57 pkt 2 uchwały Nr XXII/164/2019 Rady Miasta Świnoujście z dnia 28.11.2019r. w sprawie zasad i warunków usytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane, dla Gminy Miasto Świnoujście (DZ. Urz. Województwa Zachodniopomorskiego z 2020r., poz. 236) zwanej dalej uchwałą krajobrazową, do końca czerwca 2021r. należy usunąć wszystkie reklamy komercyjne (nie związane z prowadzoną działalnością) z budynków mieszkalnych jak i innych terenów znajdujących się w zasobach Spółdzielni.
Po upływie tego czasu zgodnie z art. 37d ust. 1 ustawy z dnia 14.09.2018r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (DZ. U. z 2020r. poz. 293) podmiot, który umieścił tablicę reklamową lub urządzenie reklamowe niezgodnie z przepisami ww. uchwały krajobrazowej podlega karze pieniężnej.
Natomiast szyldy (informujące o prowadzonej działalności), zgodnie z § 57 pkt 1 ww. uchwały krajobrazowej, powinny zostać dostosowane do jej przepisów bądź zdjęte do końca czerwca 2022r.
Ponadto na podstawie § 63 uchwały krajobrazowej na każdym nośniku reklamowym spełniającym wymogi tej uchwały należy umieścić oznaczenie wydane przez Urząd Miasta Świnoujście. Mając powyższe na uwadze właściciel nośnika reklamowego zobowiązany jest wystąpić do Wydziału Infrastruktury i Zieleni Miejskiej z wnioskiem o uzyskanie oznaczenia.
Wniosek do pobrania oraz przewodnik dotyczący uchwały krajobrazowej dostępny jest na stronie:
http://www.swinoujscie.pl/pl/contents/content/126/15384
Szczegółowych informacji udziela Urząd Miasta Świnoujście, Wydział Infrastruktury i Zieleni Miejskiej, ul. Karsiborska 4D, 72-600 Świnoujście, tel. 91 327-87-57, 693-443-952.
Z poważaniem
Prezes Zarządu Spółdzielni
Krzysztof Szpytko
Nasza spółdzielnia
Organy spółdzielni
Przewodnik interesanta
Pozostałe