TELEFON
785 326 389
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
LOKATORSKO – WŁASNOŚCIOWA „ODRA”
Z SIEDZIBĄ W ŚWINOUJŚCIU
PRZY UL. BOHATERÓW WRZEŚNIA 75 B
AUKCJĘ NA ZAWARCIE UMOWY NAJMU LOKALU MIESZKALNEGO NR 4 O POWIERZCHNI 37,60 m² WRAZ Z POMIESZCZENIEM PRZYNALEŻNYM ( PIWNICĄ ) O POWIERZCHNI 4,63 m2 POŁOŻONEGO W ŚWINOUJŚCIU PRZY UL. KONSTYTUCJI 3 MAJA 58
1.700,00 zł miesięcznie brutto
Postąpienie w licytacji ustalone jest na kwotę 50,00 zł brutto.
Osoby zainteresowane najmem lokalu proszone są o przybycie do administracji Spółdzielni przy ul. Bohaterów Września 75 B w dniu 06.05.2025 r. o godz. 10:00 gdzie odbędzie się licytacja.
Oprócz opłaty za najem najemca zobowiązany będzie ponosić koszty związane z lokalem, które od dnia 01.05.2025 r. wyniosą :
opłata eksploatacyjna – 2,42 zł/m2 miesięcznie = 102,20 zł miesięcznie,
fundusz remontowy – 3,20 zł/m2 miesięcznie = 135,14 zł miesięcznie,
opłata za centralne ogrzewanie – 8,35 zł/m2 miesięcznie = 313,96 zł miesięcznie,
opłata za zimną wodę ( zaliczka przy 1 m3 zużytej wody ) –13,16 zł/m3 miesięcznie,
opłata za wywóz nieczystości ( przy 1 m3 zużytej wody ) – 12,80 zł/m3 miesięcznie,
podatek od nieruchomości – 0,22 zł/m2 miesięcznie = 8,27 zł miesięcznie,
opłaty miesięczne razem wynoszą 585,53 zł.
UWAGA ! ! ! WARUNKIEM BEZWZGLĘDNYM PODPISANIA UMOWY JEST WPŁATA ZABEZPIECZAJĄCEJ KAUCJI ZWROTNEJ W WYSOKOŚCI DWUKROTNOŚCI WYLICYTOWANEGO CZYNSZU NAJMU
Aukcja ma na celu uzyskanie przez Spółdzielnię czynszu najmu odpowiadającego warunkom rynkowym.
Z warunkami i regulaminem aukcji można zapoznać się osobiście w siedzibie Spółdzielni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 lub telefonicznie pod numerem tel. 91 321 46 70.
W celu umówienia terminu oględzin lokalu mieszkalnego prosimy kontaktować się telefonicznie pod numerem tel. 91 321 57 35.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty w granicach kryteriów oceny wskazanych w ogłoszeniu oraz prawo unieważnienia aukcji bez podania przyczyn.
Zarząd Spółdzielni
PN/2/2025/SM „ODRA”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko – Własnościowa „ODRA” w Świnoujściu, ul. Bohaterów Września 75B, 72-600 Świnoujście ogłasza przetarg nieograniczony na realizację n/w zadania.
REMONT KLATEK SCHODOWYCH W BUDYNKU PRZY UL. Matejki 2 A-F, ZNAJDUJĄCYM SIĘ W ZASOBACH SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWEJ „ODRA” W ŚWINOUJŚCIU
Zamówienie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 60.000 zł zgodnie z Regulaminem Organizowania Aukcji i Przetargów Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko – Własnościowej „ODRA” w Świnoujściu.
Przedmiot i zakres zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego tj. Remont klatek schodowych w budynku przy ul. Matejki 2 a-f, znajdującym się w zasobach spółdzielni mieszkaniowej lokatorsko-własnościowej „ODRA” w Świnoujściu
Kryteria oceny i wyboru oferty:
Zaproponowana najkorzystniejsza oferta.
Informacje administracyjne i inne
Opis warunków udziału w postępowaniu, wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w dokumentacji technicznej.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami oraz dokumentację techniczną wraz z pozwoleniem na budowę, można uzyskać pod adresem 72-602 Świnoujście, ul. Bohaterów Września 75B (sekretariat) lub otrzymać drogą elektroniczną po wskazaniu adresu e-mail.
Oferty należy składać w zamkniętych (zaklejonych) kopertach z danymi oferenta oraz dopiskiem: Przetarg na Remont klatek schodowych w budynku przy ul. Matejki 2 a-f, znajdujących się w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „ODRA” w Świnoujściu
Termin składania ofert do dnia 23.04.2025 do godziny 10:00, miejsce składania ofert: Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko – Własnościowa „ODRA”ul. Bohaterów Września 75B, 72-600 Świnoujście – Sekretariat.
5.Część jawna postępowania przetargowego w tym otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.04.2025 o
godzinie 10:30. Po zakończeniu części jawnej, podczas której ustalona zostanie liczba
otrzymanych ofert oraz dokonana ich wstępna selekcja pod kątem zgodności ofert z wymogami formalnymi, przeprowadzona zostanie część niejawna postępowania w tym merytoryczna analiza ofert i wskazanie oferty najkorzystniejszej.
6.O wynikach przetargu oferenci zostaną poinformowani osobnym pismem.
7.Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Pan Mariusz Zduńczyk, stanowisko służbowe Wiceprezes ds. GZM i Inwestycji,tel. 91-321-46-70 wew. 34, kom. 607-348-875, adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ,72-600 Świnoujście ul. Bohaterów Września
75B oraz Pani Magdalena Wesołowska, stanowisko służbowe Referent ds. Administracji tel. 91-321-57-35 ; adres poczty elektronicznej:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , 72-600 Świnoujście ul. Bohaterów Września 75B.
8.Spółdzielni przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty w granicach kryteriów wskazanych w ogłoszeniu, w Specyfikacji istotnych warunków
zamówienia oraz w dokumentacji technicznej.
9. Informujemy jednocześnie, iż Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
Z poważaniem,
Zarząd Spółdzielni w składzie:
Krzysztof Szpytko – Prezes Zarządu
Urszula Józiewicz – Wiceprezes ds. Finansowych – Główny Księgowy
Mariusz Zduńczyk – Wiceprezes ds. GZM i Inwestycji
Nasza spółdzielnia
Organy spółdzielni
Przewodnik interesanta
Pozostałe