TELEFON
785 326 389
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
LOKATORSKO – WŁASNOŚCIOWA „ODRA”
Z SIEDZIBĄ W ŚWINOUJŚCIU
PRZY UL. BOHATERÓW WRZEŚNIA 75 B
AUKCJĘ NA ZAWARCIE UMOWY NAJMU LOKALU MIESZKALNEGO NR 5 O POWIERZCHNI 33,65 m² WRAZ Z POMIESZCZENIEM PRZYNALEŻNYM ( PIWNICĄ ) O POWIERZCHNI 2,75 m2 POŁOŻONEGO W ŚWINOUJŚCIU PRZY UL. Batalionów Chłopskich 8
1.700,00 zł miesięcznie brutto
Postąpienie w licytacji ustalone jest na kwotę 50,00 zł brutto
Osoby zainteresowane najmem lokalu proszone są o przybycie do administracji Spółdzielni przy ul. Bohaterów Września 75 B w dniu 14.10.2025 r. o godz. 10:00 gdzie odbędzie się licytacja.
Oprócz opłaty za najem najemca zobowiązany będzie ponosić koszty związane z lokalem, które od dnia 01.10.2025 r. wynosić będą :
opłata eksploatacyjna – 3,10 zł/m2 miesięcznie = 112,84 zł miesięcznie,
fundusz remontowy – 2,90 zł/m2 miesięcznie = 105,56 zł miesięcznie,
opłata za centralne ogrzewanie – 9,94 zł/m2 miesięcznie = 334,48 zł miesięcznie,
opłata za zimną wodę ( zaliczka przy 1 m3 zużytej wody ) –13,16 zł/m3 miesięcznie,
opłata za wywóz nieczystości ( przy 1 m3 zużytej wody ) – 12,80 zł/m3 miesięcznie,
podatek od nieruchomości – 0,18 zł/m2 miesięcznie = 6,06 zł miesięcznie,
opłaty miesięczne razem wyniosą 584,90 zł.
UWAGA ! ! ! WARUNKIEM BEZWZGLĘDNYM PODPISANIA UMOWY JEST WPŁATA ZABEZPIECZAJĄCEJ KAUCJI ZWROTNEJ W WYSOKOŚCI DWUKROTNOŚCI WYLICYTOWANEGO CZYNSZU NAJMU
Aukcja ma na celu uzyskanie przez Spółdzielnię czynszu najmu odpowiadającego warunkom rynkowym.
Z warunkami i regulaminem aukcji można zapoznać się osobiście w siedzibie Spółdzielni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00 lub telefonicznie pod numerem tel. 91 321 46 70.
W celu umówienia terminu oględzin lokalu mieszkalnego prosimy kontaktować się telefonicznie pod numerem tel. 91 321 57 35.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty w granicach kryteriów oceny wskazanych w ogłoszeniu oraz prawo unieważnienia aukcji bez podania przyczyn.
Zarząd Spółdzielni
PN/2/2025/SM „ODRA”
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko – Własnościowa „ODRA” w Świnoujściu, ul. Bohaterów Września 75B, 72-600 Świnoujście ogłasza przetarg
nieograniczony na realizację n/w zadania.
REMONT GARAŻOWCA PRZY UL. WYBRZEŻE WŁADYSŁAWA IV 13-21 i BOLESŁAWA CHROBREGO 1-5 W ŚWINOUJŚCIU
ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W ZASOBACH SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWEJ „ODRA” W
ŚWINOUJŚCIU
Zamówienie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 60.000 zł zgodnie z Regulaminem Organizowania Aukcji i
Przetargów Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko – Własnościowej „ODRA” w Świnoujściu.
Przedmiot i zakres zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego tj. Remont Garażowca przy ul. Wybrzeże Władysława IV 13-21 i Bolesława
Chrobrego 1-5 w Świnoujściu znajdującego się w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko - Własnościowej „Odra” w Świnoujściu.
Kryteria oceny i wyboru oferty:
Zaproponowana najkorzystniejsza oferta.
Informacje administracyjne i inne
1.Opis warunków udziału w postępowaniu, wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia oraz w dokumentacji technicznej.
2.Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami oraz dokumentację techniczną wraz z pozwoleniem na budowę, można uzyskać pod
adresem 72-602 Świnoujście, ul. Bohaterów Września 75B (sekretariat) lub otrzymać drogą elektroniczną po wskazaniu adresu e-mail.
3.Oferty należy składać w zamkniętych (zaklejonych) kopertach z danymi oferenta oraz dopiskiem:
Przetarg na Remont Garażowca przy ul. Wybrzeże Władysława IV 13-21 i Bolesława Chrobrego 1-5 w Świnoujściu znajdującego
się w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko - Własnościowej „Odra” w Świnoujściu.
4.Termin składania ofert do dnia 29.09.2025 do godziny 10:00, miejsce składania ofert: Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko – Własnościowa „ODRA”
ul. Bohaterów Września 75B, 72-600 Świnoujście – Sekretariat.
5.Część jawna postępowania przetargowego w tym otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.09.2025 o godzinie 10:30. Po zakończeniu części jawnej, podczas
której ustalona zostanie liczba otrzymanych ofert oraz dokonana ich wstępna selekcja pod kątem zgodności ofert z wymogami formalnymi,
przeprowadzona zostanie część niejawna postępowania w tym merytoryczna analiza ofert i wskazanie oferty najkorzystniejszej.
6.O wynikach przetargu oferenci zostaną poinformowani osobnym pismem.
7.Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Pan Mariusz Zduńczyk, stanowisko służbowe Wiceprezes ds. GZM i Inwestycji,
tel. 91-321-46-70 wew. 34, kom. 607-348-875, adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ,72-600 Świnoujście ul. Bohaterów Września
75B oraz Pani Magdalena Wesołowska, stanowisko służbowe Referent ds. Administracji tel. 91-321-57-35 ; adres poczty elektronicznej:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , 72-600 Świnoujście ul. Bohaterów Września 75B.
8.Spółdzielni przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty w granicach kryteriów wskazanych w ogłoszeniu, w Specyfikacji istotnych warunków
zamówienia oraz w dokumentacji technicznej.
9. Informujemy jednocześnie, iż Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
Z poważaniem,
Zarząd Spółdzielni w składzie:
1. Krzysztof Szpytko – Prezes Zarządu
2. Urszula Józiewicz – Wiceprezes ds. Finansowych – Główny Księgowy
3. Mariusz Zduńczyk – Wiceprezes ds. GZM i Inwestycji
Nasza spółdzielnia
Organy spółdzielni
Przewodnik interesanta
Pozostałe